נשים למען נשים

ההגשות וההצבעות לסבב 2023 הסתיימו, ארוע חשיפת המיזמים הנבחרים יתקים ב 7.9.2023

שיתוף הפרופיל:

יוזמות עתיד

תחום: גיוון, התנהלות פיננסית נכונה, חיזוק הפריפריה, מוביליות חברתית, צמצום פערים חברתיים, קידום דור העתיד, שוויון מגדרי, שלום וקירוב עמים, תעסוקה
כותרת הפעילות: סיוע לנשים במצב סוציו -אקונומי נמוך להגיע לעצמאות כלכלית ובכך לייצר אופק משפחתי חדש ומוביליות חברתית לאישה ולדור העתיד.
מתן הכשרה וליווי מעמיק ואיכותי לנשים בעלות רעיון עסקי או עסק קיים, הנמצאות במשבר כלכלי ומעוניינות לקדם את משפחותיהן לרווחה ועצמאות כלכלית. מידיי שנה מעל 1000 נשים עוברות את התהליך ומשמשות מודל לחיקוי לדור העתיד. הפעילות הינה ענפה ומותאמת לאוכלוסיות נשים מגוונות בין התוכניות: יזמוּת עסקית בחברה משותפת, משכירה לעצמאית, יזמוּת עסקית לגיל השלישי , יזמוּת עסקית צעירה ויזמוּת עסקית בחברה החרדית.
איזור פעילות: ארצי
האימפקט החברתי של המיזם
מידיי שנה, מעל 1000 נשים עוברות ליווי לעצמאות כלכלית, ומקדמות את התא המשפחתי לרווחה כלכלית. בדרך זו הן מעניקות לבנותיהן השראה ומשמשות מודל לחיקוי לחיים! כ500 ילדות ונערות רואות באימותיהן כ'ראש החץ' של התא המשפחתי כבר בשלבי בניית העסק ופריצת הדרך. בטווח הרחוק, במהלך השנים הנערה נחשפת ליכולות ההתמדה, הנחישות, העוצמה וההתפתחות שחווה האם, הן בשלבי הפיתוח והצמיחה של העסק והן בהתמודדות עם רגעי המשבר המאתגרים שהינם חלק מהתהליך. זהו שיעור לחיים! הנערות רואות את עצמן כמסוגלות להוביל ולנהל עסק, כמנכ"ליות של חברות שבנו בנו ידיהן, כעצמאיות שאינן תלויות כלכלית באף גורם נוסף – מתוך חווית ילדות של עוצמה ומסוגלות גבוהה ואחריות על ניהול משק הבית, ובעיקר שהן יכולות להשפיע ולשנות, כי הכל אפשרי!
החזון ומדדי הצלחה
קידום עצמאות כלכלית של נשים באמצעות מתן כלים וליווי אשר יסייעו להן להקים ולפתח עסקים עצמאיים, ובדרך זו לפתוח דלת גם לדור העתיד ולשמש כמודל לחיקוי של עוצמה, נחישות והתמדה. הצלחה בעיני היא – קידום אלפי נשים יזמיות, מכל גווני החברה הישראלית, במסע שלהן לעצמאות כלכלית בעזרת סיוע וליווי תוכנית ההכשרה של יוזמות עתיד. בדרך זו הן מקדמות את משפחתן לרווחה כלכלית, ומעניקות השראה לבנותיהן ולכלל הנערות והנשים הסובבות אותן.
יעדים מספריים
* ליווי מעל 1000 נשים מידיי שנה לבנייה של עצמאות כלכלית תוכניות השונות * השפעה ישירה על למעלה מ500 ילדות ונערות למוביליות חברתית ועצמאות כלכלית * למעלה 75% מהנשים יגיעו לעצמאות כלכלית בתום שנה מסוף * למעלה מ65% מהנשים יראו גידול בין 10%-15% בעצמאות הכלכלית אליה יגיעו, בתום שנתיים מהתהליך.
היתכנות כלכלית
בעזרת שיתופי פעולה במגזר העסקי והחברתי בארץ ובחו"ל מתאפשרת קיומה ויציבותה של העמותה מעל עשור, בעזרת שיתופי פעולה אלו ואחרים נפעל להמשך שנים רבות של עשייה פוריה וענפה.
השפעה מגדרית
קידום נשים לעצמאות כלכלית מאפשר חלופת תעסוקה משמעותית לנשים הנמצאות במורכבות ומשבר כלכלי, ובכך להגדיל את הכנסותיהן ולהגיע לרווחה כלכלית עצמאית. מהלך זה הופך אותן למודל לחיקוי ומשפיע על מעגלי השייכות הרבים הסובבים אותן.
השפעה על נשים בפריפריה חברתית או בפריפריה גאוגרפית
הפעילות הינה בפריסה גיאוגרפית רחבה בדגש על פריפריה גיאוגרפית וחברתית, במטרה לפתח ולקדם יזמות עסקית נשית מקומית, מתוך הבנה וראיה אסטרטגית ארוכת טווח כי לנשים יש את היכולת להניע ולפתח מנוע כלכלי עבור העיר כולה.
פרסים / מענקים והכרה ציבורית
בשנת 2022 זכינו בתואר ראויות לציון של מיס פיקס יוניברס, בשנת 2019 זכינו בפרס זוסמן-ג'וינט, הנחשב לפרס הגדול ביותר בתחום העשייה החברתית בישראל, לעמותה תו מידות לאפקטיביות המעידה על מחויבת לתרבות ארגונית המעניקה חשיבות רבה לתכנון ולמדידה, להתמקדות בתוצאות ולשיפור מתמיד.
האם המיזם משפיע על דור העתיד – ילדות ונערות?
נשים מצליחות, עצמאיות, המגשימות את חלומן, היכולות לפרנס את עצמן בכבוד ולהוביל את משפחתן לרווחה כלכלית מהוות מודל לחיקוי של ילדות ונערות הסובבות אותן, במשפחה הקרובה, בקהילה ובחברה כולה. נשים אלו שהגיעו מרקע כלכלי וחברתי מורכב, והצליחו על אף הכל לשבור את תקרת הזכוכית ולבנות עסק עצמאי מניב ומפרנס, זו ההוכחה שגם הילדות והנערות שסובבות אותן יכולות! ללא קשר לנקודת הפתיחה, עם רצון ומאמץ רב גם הן יצליחו ויגשימו את חלומן.
המיזם פועל לקידום גיוון ומשקף את המגוון העשיר של החברה הישראלית?
יוזמות עתיד מקדמת גיוון למשלבת בין אלפי נשים בישראל – יהודיות, ערביות, חילוניות, חרדיות, עולות חדשות, בדואיות, דרוזיות ואחרות, במטרה להגיע לכל אישה יזמית ולשפר את מצבה הכלכלי ולקדם אותה ואת כל התא המשפחתי שלה לעצמאות כלכלית. ביוזמות עתיד קיימות תוכניות הממוקדות אוכלוסיה ומותאמות לצרכיהן ותפורות למידותיהן של בנות הקהילה, תוך מפגשים עסקיים בין תרבותיים המייצרים חיבורים ושיתופי פעולה בין יזמיות מחלקים שונים בחברה הישראלית.
סיפור אישי:
ל' בת 36, אמא לתאומים – בת ובן בני 14, בעלת עסק בתחום הביוטי. בגיל 20 נישאה, בעלה כבר היה בהוצאה לפועל, בגיל 22 ילדה את ילדיה ועבדה בעבודות מזדמנות. בעלה לא עבד והחובות הצטברו, הזוג וילדיהם עברו לגור עם אמה ואחיה והמצב נראה חסר סיכוי. ל' ידעה שהיא מוכשרת ושיש לה כשרון וחלמה לעבוד בתחום הקוסמטיקה והביוטי. כשנתקלה בפרסום של יוזמות עתיד, על אף הקשיים וההשרדות היום יומית, לקחה את ההזדמנות. הזדמנות להגשים את חלומה, להתפתח להוכיח לכולם שאפשר לצאת מהחובות, מהקשיים ובעיקר להוות מודל לחיקוי לילדיה. כיום ל' בעלת סטודיו לאיפור וקוסמטיקה מצליח ומשגשג, החובות להוצאה לפועל הסתיימו וכעת המשפחה יכולה לנשום לרווחה. ביתה בת ה 14 מספרת כי היא "רוצה להיות כמו אמא", לגדול להיות אשה חזקה, היכולה להזיז הרים, להגשים חלומות ולהיות עצמאית והמובילה של כל התא המשפחתי המצוצם והרחב. אין ספק שנערה זו ,וכן הנער, הגדלה במשפחה כזו יוצאת לחיים עם הידיעה שהיא שווה, היא מסוגלת להכל, היא מוצלחת, יש לה גב שתומך בה ויראה לה את הדרך הנכונה, שהיא יכולה לחלום ולהגשים על אף הקשיים ושיש בה את העוצמה להצלחה!

ברגעים אלו נשלח אליך לנייד קוד, אנא הזיני אותו כאן:


לא קבלת SMS? שלחי שוב

ההצבעות לסבב 2023 הסתיימו.

המיזמים מועברים בימים אלו לצוות השיפוט ולא ניתן לערוך אותם עד להודעה חדשה. במקרים דחופים אנא פנו אלינו ל: Missfix@iwn.org.il

ההגשות לקול קוראת 2023 נסגרו, המיזמים מועברים בימים אלו לצוות השיפוט ולכן לא ניתן לערוך אותם. במקרים דחופים אנא פנו אלינו ל: info@missfixtheuniverse.com

התחברת בהצלחה!

מייד תועברי לעמוד המתאים

האם להחליף את המשתמש ליזמית? פעולה זו אינה ניתנת לשיחזור

באיזור זה יזמיות של קהילת מיס פיקס מחליפות מידע, שואלות שאלות ותומכות זו בזו, איזור זה מיועד ליזמיות של הקהילה בלבד.

הצבעה הוגנת - אנא הרשמו על מנת להצביע


כבר רשומה? התחברי

התחברות

אם כבר נרשמת למיס פיקס בעבר

כניסה עם סיסמה
כניסה עם קוד ב SMS

שלום התחברות

אופס, כבר הצבעת למיזם זה.
על מנת לצפות בהיסטוריית ההצבעות ולהכפיל שווי הצבעה כנסי לפרופיל המשתמשת שלך

ההצבעה נרשמה בהצלחה

על מנת לצפות בהיסטוריית ההצבעות
ולהכפיל שווי הצבעה למיזם
אחד בלבד לבחירתך
כנס.י לפרופיל המשתמש.ת שלך

הפיצי את הבשורה - שתפי

דילוג לתוכן